Saada enda seade meile teisest Eestimaa otsast

Kuna palju meie kliente asub väljaspool Tartut, saab vajadusel seadme saata meile postiga (Smartpost, Omniva või kullerteenus) ja lahendada probleemid ilma eraldi selleks kohale tulemata.

Kuidas?

  • Võtke meiega ühendust ja kirjeldage probleemi ning lepime kokku seadme saatmise viisi,
  • pakkige seade hoolikalt ja saatke meile,
  • teostame diagnostika ja hinnapakkumise seadme remondiks,
  • teostame soovitud tööd ja saadame Teile seadme tagasi peale arve tasumist

Seadme saatmiskulud kannab saatja, tagasisaatmine on tasuta.

Aadressaat: OÜ Maxi IT, Ringtee 75 Tartu 50501
Smartpostiga saates: Tartu Lõunakeskuse pakiautomaat, saaja Maxi IT, telefon 545 222 00
Omniva pakiautomaati: Tartu Lõunakeskuse pakiautomaat, saaja Maxi IT, telefon 545 222 00

Saadetisele palume kindlasti lisada ka saatja nimi ja telefoninumber.

Mida veel silmas pidada?

  • Palume arvestada, et postiga saatmisel pikeneb hooldustöö teostamise aeg kuni kolm tööpäeva,
  • seade palume pakkida selliselt, et see kannataks väikest kukkumist (kulleri vastutusel),
  • hooldustöö soov ja veakirjeldus palume võimalikult täpselt kirja panna.

 

Otsi e-poest

OÜ MAXI IT

Lõunakeskus
Ringtee 75, Tartu 50501
E-post: info@maxi.ee
Telefon: 545 222 00

Otsi